Oto pytania, które zadawali nam nasi klienci. W razie wątpliwości i dalszych pytań, prosimy o kontakt pod adresem info@harpo.com.pl.

Najłatwiejszym sposobem zamówienia produktów jest złożenie go w naszym sklepie internetowym. Może Pan też przesłać mam zamówienie mailem (zamowienie@harpo.com.pl), faxem (61 853 14 19) lub zadzwonić do nas (61 853 14 25). Tę ostatnią metodę polecamy zwłaszcza osobom, które nie są zdecydowane na konkretne produkty i którym moglibyśmy pomóc w wyborze.

Po złożeniu zamówienia nasz pracownik skontaktuje się z Panią i prześle fakturę proforma zawierającą numer naszego rachunku. Prosimy o wpłatę kwoty widocznej na fakturze proforma. Możliwy jest także odbiór zamówionych produktów za zaliczaniem pocztowym, przy czym koszty związane z zaliczeniem ponosi kupujący.

O pomoc w zakupie naszych produktów można także ubiegać się w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie lub Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie właściwym dla miejsca zamieszkiwania. Wiele działających w Polsce fundacji ma wśród swoich statutowych celów pomoc osobom niepełnosprawnym – warto poszukać dofinansowania także u nich.

Dokładamy starań, aby składane zamówienia realizowane były jak najszybciej. Zwykle czas realizacji wynosi 48 godzin po otrzymaniu przez nas wpłaty za zamówione produkty. Niemniej w szczególnych przypadkach (np. produkty niedostępne lub importowane na zamówienie) czas realizacji będzie dłuższy. Nasz pracownik poinformuje Państwa o przewidywanym czasie realizacji zamówienia.

Koszt dostawy wybranych przez Pana produktów do dowolnego miejsca w Polsce ponosi Harpo. W przypadku zestawów komputerowych ze specjalistycznym oprogramowaniem nasz pracownik dostarczy je do Pana domu i zainstaluje we wskazanym miejscu. W pozostałych przypadkach zamówienia wysyłane są pocztą kurierską na wskazany w zamówieniu adres.

W przypadku zestawów komputerowych ze specjalistycznym oprogramowaniem nasz pracownik dostarczy je do Pana domu i zainstaluje we wskazanym miejscu. W pozostałych przypadkach zamówienia wysyłane są pocztą kurierską na wskazany w zamówieniu adres.

Może Pani złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym, przesłać mailem (zamowienie@harpo.com.pl), faxem (61 853 14 19) lub zadzwonić do nas (61 853 14 25). Nasz pracownik skontaktuje się z Panią w wygodny dla Pani sposób. Po otrzymaniu wpłaty za zakupione produkty dostarczymy je na wskazany adres pocztą kurierską.
Jeżeli chciałaby Pani dokonać zakupu bliżej swojego miejsca zamieszkania prosimy o wypełnienie formularza. Skontaktuje się z Panią nasz Partner – wyspecjalizowana firma działająca w Pani okolicach.

Tak. Zgodnie z USTAWĄ z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (…) towary zakupione poza siedzibą przedsiębiorcy (np. przez Internet) można zwrócić w ciągu 10 dni bez podania przyczyny. Oczywiście produkty takie nie mogą nosić znaków użytkowania i muszą posiadać nienaruszone opakowanie. Nie ma natomiast możliwość zwrotu zakupionych licencji (oprogramowania).

Tak. Ceny w naszym sklepie uaktualniane są na bieżąco oraz zawierają podatek VAT.

Na podstawie tak małej ilości informacji nie możemy zarekomendować żadnego rozwiązania. Do każdego naszego klienta podchodzimy indywidualnie, rozmawiamy z rodzicami i opiekunami i dopiero na tej podstawie próbujemy zarekomendować jakieś produkty. Proponujemy Pani także kontakt z naszym punktem konsultacyjnym. Jeżeli jest Pani zainteresowana prosimy kliknąć tutaj.