Naszym celem jest zaspokojenie potrzeb i wymagań naszych Klientów poprzez tworzenie ambitnych i nowoczesnych rozwiązań dla osób niepełnosprawnych w oparciu o technologie elektroniczne i informatyczne. Za pomocą tych rozwiązań usuwamy niepełnosprawność. Zobowiązanie to realizujemy poprzez prace badawcze nad nowymi rozwiązaniami, ich ciągłe poszukiwanie na całym świecie oraz dostarczanie ich naszym Klientom.

Zadowolenie Klienta chcemy osiągnąć poprzez stabilną i wysoką jakość naszych wyrobów i usług, stosując System Zarządzania Jakością zgodny z wymaganiami normy PN-ISO 9001:2015 i obowiązującymi przepisami prawnymi.

Dążymy do tego, aby znak naszej firmy kojarzył się naszym Klientom z doświadczeniem, zaufaniem, perfekcyjną jakością wyrobu i usługi oraz fachową obsługą na każdym etapie naszej działalności. Jako nowoczesne przedsiębiorstwo angażujemy się w ochronę ekosystemu. Naszym dążeniem jest osiągnięcie stanu, w którym działalność przedsiębiorstwa nie będzie stwarzała zagrożenia dla środowiska.

Cele Polityki Jakości realizowane są poprzez:

  • określenie kompetencji i odpowiedzialności w zakresie jakości w poszczególnych komórkach organizacji;
  • w zarządzaniu zasobami ludzkimi dążymy do tego, aby każdy pracownik miał poczucie odpowiedzialności za jakość i utożsamiał sukces Firmy z sukcesem osobistym mając świadomość, że jakość uzyskana dzisiaj to referencje dla przyszłych zamówień;
  • ciągłe badanie rynku i doskonalenie jakości swoich wyrobów i usług dla spełniania potrzeb i oczekiwań Klientów, ponieważ zadowolony Klient będzie przekonany
  • spełnianiu ustalonych wymagań i dbałości o jego obecne i przyszłe potrzeby oraz oczekiwania;
  • terminową i zgodną z postanowieniami umowy z Klientem dostawę wyrobów i realizację usługi bez nieprawidłowości;
  • ocenę i dobór dostawców gwarantujących wyspecyfikowane przez naszą Firmę wymagania jakościowe surowców i opakowań;
  • zapewnienie środków technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych gwarantujących osiąganie celów jakościowych;
  • zespołowe rozwiązywanie problemów, analizowanie przyczyn powstawania nieprawidłowości w celu podejmowania działań związanych z doskonaleniem metod postępowania i podnoszenia efektywności;
  • właściwe zarządzanie środowiskiem i bezpieczeństwem pracy; dbałość o środowisko naturalne poprzez ciągły rozwój i modernizację zakładu oraz ciągłe dążenie do minimalizowania wpływu działalności organizacji na środowisko,

Na podstawie przeprowadzonych analiz, biorąc pod uwagę kontekst organizacji oraz uwzględniając specyfikę działalności firmy zobowiązujmy się:

  • Przestrzegać wymagań prawnych oraz systematycznie przeprowadzać ocenę zgodności,
  • Przestrzegać wymagań normy ISO 9001:2015;
  • Systematycznie usprawniać procesy w celu ciągłego podwyższania jakości i produktywności;
  • Do ciągłego doskonalenia systemu zarządzania w celu zwiększenia efektów naszej działalności.
  • Minimalizować nasz wpływ na zmiany klimatyczne oraz dbać o środowisko naturalne.

Polityka systemu zarządzania została zakomunikowana, rozpowszechniona, jest znana i w pełni popierana przez wszystkich pracowników i Zarząd firmy Harpo oraz podana do wiadomości dostawcom i odbiorcom.